Saturday 12 January 2013

Samsung Galaxy Camera

Hari ini singgah ke Setia Alam Mall untuk mencari sebuah camera yang menjadi rebutan ramai. Semenjak ianya dilancarkan.1st sekali staff akan panggil saya suruh tengok...bukan saja suruh tengok iklan dalam surat khabar..malah suruh saya beli..hukhuk...saya kata "mahal la"..Terfikir lak aritu gi Osaka dah beli digital camera..so fikir takyah la buang duit..Itu kata dulu..now kata nafsu..kahkah..

Memandangkan kami akan ke Tokyo tak beberapa hari lagi..semangat kuat untuk membeli tu ada dah..konon2 nak amik gambar yang terbaik dari ladang..wakakaaa..

Pergi kaunter pertanyaan di sana bertanyakan dimana terletaknya kedai SAMSUNG..Segala mak nenek hp ada..teruja gak tu.Tengok Note II mcm berminat..tapi fikir lak mana nak letak Note I tu..takkan nak buat tukun lak kan..hei napsu..napsu..

Saya cuma beli Camera. Sudah selesai angkat kaki jalan daa....Harga semua taukan RM1899..tak berapa  bulan lagi..harga pasti turun...Disebabkan ianya hot..maka saya pun sambarla sigek...

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...